ד"ר שלמה כהן – כירופרקט פרטי

בחירת רופא זה לא משחק! בחרו נכון –
המרכז לבעיות גב!

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

במרפאתו, ד"ר שלמה כהן, כירופרקט פרטי, מטפל במגוון רחב של בעיות במערכת השלד-שריר. ד"ר כהן הוא בוגר לימודי כירופרקטיקה בקולג' לכירופרקטיקה בניו יורק וחבר האגודה האמריקאית הכירופרקטית כמו גם האגודה הישראלית לכירופרקטיקה. ד"ר כהן מחזיק בניסיון של למעלה מ-25 שנה בתחום וטיפל בהצלחה גדולה באלפי מטופלים. במרפאתו שברחובות, ד"ר כהן שואף לטפל בכל אדם הזקוק לאיזון מערכת השלד-שריר, במטופלים בכל שלבי ומעגלי החיים, מטופלים לפני ולאחר ניתוח, פציעות ספורט ומגוון רחב של מצבים בריאותיים אחרים. ד"ר כהן מעניק יחס אישי לכל מטופל ודוגל בגישה הוליסטית הלוקחת בחשבון לא רק את מצבו הבריאותי אלא גם אורחות חייו והרגליו, גילו ושאיפותיו ורצונותיו של המטופל. כל הטיפול נעשה בגישה עדינה, מכוונת ושלמה מתוך ראייה של האדם השלם ובריאותו כחלק מחייו.

טיפולים כירופרקטיים לאיזון הגוף

ד"ר שלמה כהן מציע קשת רחבה של טיפולים כירופרקטיים למגוון בעיות שלד-שריר ביניהם:

  • טיפול בגלי הלם – מכשיר חדשני לטיפול במגוון רחב של בעיות פרקים וגידים.
  • נימול בידיים וברגליים
  • טיפול בכאבי ראש
  • טיפול בצליפת שוט – לאחר תאונה או חבלה
  • בלט, בקע ופריצת דיסק – שיפור משמעותי והפחתת כאב
  • כאבי גב בהריון – טיפול עדין וממוקד לנשים בהריון להקלת כאבי גב
  • כאבי שריר-שלד
  • טיפול בכאב סיאטי (אישיאס)
  • כאב בעצם הזנב

ד"ר כהן מטפל בגברים ונשים בכל הגילאים במקצועיות, תוך מתן כבוד לכל אדם בכל גיל, בנשים בהריון וכל מי שזקוק למזור לכאבים ומצבים בריאותיים הנובעים ממערכת השלד-שריר.

ד"ר שלמה כהן – טיפול בכאבים כרוניים

כאבים כרוניים הנובעים מבעיות שלד-שריר יכולים להפריע משמעותית לשגרת החיים. הכירופרקטיקה מציעה פתרונות רבים לכך על ידי טיפול מהיר, פשוט ויעיל מאוד. טיפול כירופרקטי יחד עם הנחיות להתנהלות יומיומית נכונה לאור בעיית הכאב יכולים להוביל אל עבר הפחתה משמעותית בעוצמת כאבים רבים ושונים ובמקרים מסוימים אף להיעלמותם. ד"ר שלמה כהן, מטפל בשיטה זו בהצלחה גדולה מזה למעשה משני עשורים. לימודיו הנרחבים, ניסיונו העשיר וגישתו ההוליסטית מאפשרים לו לערוך טיפולים ברמה גבוהה מאוד, לכל מטופל שזקוק לך, כולל מטופלים הסובלים מבעיות בריאות מורכבות וכאבים כרוניים.

טיפול מהיר, פשוט ויעיל

הכירופרקטיקה מתמקדת במערכת השלד והשריר. באמצעות מניפולציות עדינות של עמוד השדרה, הפרקים והשרירים ניתן לשפר את זרימת הדם, לחזק את מערכות הגוף, לתמוך בבריאות איתנה להביא לשיפור משמעותי בכאבים כרוניים, לתמוך בהליכי שיקום לאחר ניתוח ולהביא למזור במגוון בעיות בריאות הקשורות ישירות ובעקיפין למערכת השלד. הטיפולים נעשים בחדר טיפול מרגיע, נעים ובאווירה מקצועית ואישית כאחד. מרבית הטיפולים לא אורכים למעלה מחצי שעה ורובם אף פחות – בידיו של כירופרקט מומחה הטיפול ממוקד ויעיל.

מרפאתו של ד"ר שלמה כהן ממוקדמת בנוף איילון (סמוך למודיעין), ברחוב ספיר 8.

 

 

אלנה ליברמן: מומחית לטיפול בכאבי גב
אלנה ליברמן: מומחית לטיפול בכאבי גב

אלנה מומחית לטיפול בכאבי גב, כאבי פרקים, כאבי ראש, איזון לחץ הדם ושיפור חילוף חומרים. מייסדת המרכז לכאבי גב ומגיעה עם ניסיון עשיר של למעלה ב- 15 שנה, סיימה בהצלחה לימודי רפואה סינית משלימה.

אז מה היה לנו בכתבה:
חייגו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!
דילוג לתוכן