טיפולים משמרים באמצעות זריקות

בחירת רופא זה לא משחק! בחרו נכון –
המרכז לבעיות גב!

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

אם אתם מרגישים כאבים באזור המפרק יהיה עליכם לבצע אבחנה מקיפה. רופא אורתופד אמור להיות האדם שיבחן מה קורה, ויספק לכם עצות לפתרון. כל בעיה אורתופדית צריכה לקבל מענה משלה, כך יהיה אפשר לפתור את המצב. אחד מהטיפולים הנפוצים לבעיות אורטופדיות, בניהן גם בעיות במפרקים הוא טיפול משמר באמצעות זריקות. הטיפול הזה מביא איתו פלוסים רבים בקרב כל אותם האנשים שסובלים מבעיות מפרקים. כל מי שמתמודד עם כאב במפרק מבין עד כמה הנושא בעייתי ולא נעים. כאבים קטנים עשויים להפוך להיות מהותיים, ולמנוע מכם לבצע פעולות שונות. זוהי הסיבה שבגללה תחפשו פתרון שיספק לכם שקט לזמן רב, ללא כאבי ראש. מה חשוב לדעת לפני שמתחילים טיפולים משמרים באמצעות זריקות? הכנו לכם מדריך מקיף שיעשה לכם סדר בדברים.

 

מתי בוחרים בטיפול מהסוג הזה?

prp טיפול של זריקות ישירות למפרק נעשה בהתאם להמלצתו של אורתופד. הוא יבחן את המצב של המטופל, ורק לאחר מכן הוא ימליץ על השיטה הנכונה עבורו. לרוב מדובר על שיטת טיפול שמגיעה יחד עם פיזיותרפיה וטיפול תרופתי. המטרה של הטיפול המשמר הוא למנוע החמרה של המצב, וכמובן להקל את הכאב. הזריקות לרוב לא פותרות את הבעיה מהשורש שלה, הן נועדו כדי לאפשר לכם לחיות יחד עם המצב. עד שתחליטו יחד עם האורתופד על הטיפול הנכון, יהיה אפשר לבחור בפתרון הזה. לאחר הקלה בכאב או הקלה של התחושה הלא נעימה יהיה אפשר להתקדם הלאה. השאיפה היא שבשלב מסוים תפסיקו את הזריקות מבלי שתהיו תלויים בהם.

 

מדוע prp טיפול נחשב ליעיל?

טיפולי הזרקות נחשבים לטיפולים יעילים מכיוון שהם מביאים איתם אפקטיביות גבוהה. ההזרקה שמתבצעת ישירות אל תוך המקום הכואב מאפשר לחומר להגיע למקום הנדרש תוך זמן קצר. ההקלה בכאב תהיה מהירה, באופן טבעי היא גם תתפרס על פני תקופה יותר ארוכה. עם זאת כמו שאתם בוודאי מבינים בלתי אפשרי להסתמך רק על טיפולים מהסוג הזה. הזריקות עצמן מביאות איתן שיפור ניכר, אך המטרה היא לפתור את הבעיה מהשורש שלה. כל אורתופד יבחר את הטיפול הנכון לכם בהתאם למציאות כפי שהיא משתקפת.

 

האם הזריקות כואבות?

הזריקות לא נעימות, אבל חשוב להבהיר כי הן לא כואבות במיוחד. מי שבעייתי עם זריקות יכול לאלחש את האזור שבו מתבצעת הזריקה כדי להקל על הכאב. ברוב המכריע של המקרים הכאב עצמו יהיה משמעותית יותר כואב מאשר הזריקה עצמה. אל תנסו לשמוע מה אחרים חושבים על הטיפול כי זה עלול להגביר את החשש. כאב הוא עניין אינדיבידואלי כזה שמשתנה בין אחד לבין השני. תחשבו מה אתם חושבים על הטיפול עצמו, ולא מה אחרים חושבים עליו. בו בזמן תזכרו כי אחרי שתקבלו את הזריקה כטיפול משמר תוכלו להרגיש הקלה משמעותית בכאב.

 

מה קורה אחרי שמבצעים את הזריקה?

אחרי הזריקה תרגישו הקלה משמעותית בכאב, דבר שיאפשר לכם לחפש פתרונות יעילים. יחד עם הזריקה יהיה עליכם לבצע טיפולים נוספים שאמורים לפתור את הבעיה מהשורש שלה. בין אם מדובר על טיפול תרופתי, פיזיותרפיה או אפילו ניתוח. מבחינתכם כל האמצעים כשרים כאשר תרצו לשים סוף לכאב מהמפרק. הכאבים האלה יגבילו אתכם מלבצע כל מיני פעולות שונות שעד לא מזמן הייתם מבצעים אותן בקלות. כמובן שלכל אורתופד יש את הגישה שבה הוא בוחר לפתור את הבעיות השונות של מטופליו. אתם צריכים לבחור יחד עם האורתופד שלכם את הפתרון שיהיה הכי מתאים לכם.

אלנה ליברמן: מומחית לטיפול בכאבי גב
אלנה ליברמן: מומחית לטיפול בכאבי גב

אלנה מומחית לטיפול בכאבי גב, כאבי פרקים, כאבי ראש, איזון לחץ הדם ושיפור חילוף חומרים. מייסדת המרכז לכאבי גב ומגיעה עם ניסיון עשיר של למעלה ב- 15 שנה, סיימה בהצלחה לימודי רפואה סינית משלימה.

אז מה היה לנו בכתבה:
חייגו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!
דילוג לתוכן