טיפים ודרכים לטיפול בכאבי גב כרוניים

בחירת רופא זה לא משחק! בחרו נכון –
המרכז לבעיות גב!

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

כל מי שמתמודד עם כאבי גב כרוניים יודע עד כמה הם משבשים את שגרת החיים. בכל פעם שתרצו לעשות פעולה מסוימת תמצאו את עצמכם מתמודדים עם קושי מסוים. כל מיני פעולות שעל פניו הן פעולות פשוטות, הופכות להיות משימות כמעט בלתי אפשריות. זוהי הסיבה שבגללה יהיה עליכם להבין כיצד להתמודד עם כאבי גב כרוניים. כל שיטה שתבחרו בה יכולה לקדם אתכם עוד צעד אל עבר פתרון הבעיה הטורדנית. גם אם כאבי הגב לא ייעלמו בצורה מוחלטת, עדיין תוכלו להרגיש בשיפור משמעותי. כל שיפור בהרגשה הכללית יהיה כזה שיאפשר לכם לעשות כל מיני פעולות שונות. ככל שתתמידו בטיפולים השונים, תוכלו לראות איך המצב משתפר עוד קצת.

 

שימוש במשככי כאבים

נדגיש כי שימוש במשככי כאבים זה לא פתרון לכאבי הגב שמטרידים אתכם. עם זאת השימוש באותם משככי כאבים יפחית את הכאב שמשבש את שגרת החיים שלכם. ברגע שתמצאו את משכך הכאבים הנכון לכם, תוכלו לראות כיצד כאבי הגב כבר לא מטרידים. בכל פעם שיופיע כאב תוכלו להשתמש באותו משכך כאבים שנמצא ברשותכם. משככי הכאבים שמפחיתים את הכאב יאפשרו לכם להתנהל בצורה חכמה. תוכלו לבחור את שיטות הטיפול הנכונות שיהיו הכי אפקטיביות לכם באופן אישי. כל אחד יודע כי ברגע שהגב כואב יהיה מאוד קשה לחשוב בצורה שתהיה מספיק אפקטיבית.

 

טיפול באמצעות סטרואידים

הזרקה של סטרואידים יכולה לעשות פלאים לכאבי הכאב הכרוניים שמטרידים אתכם רבות. אומנם לכל רופא שתפנו אליו תהיה את הגישה שהוא מאמין בה, אך עם תוצאות אי אפשר להתווכח. השימוש בטיפול הזה החל עוד בשנות ה-50 המוקדמות, והוא רלוונטי עד ימינו. הזרקה של סטרואידים מפחיתה את עוצמת הכאב, ומאפשרת לכם להתנהל בצורה חופשית. הכאבים שהיו מטרידים אתכם עד לאותה נקודת זמן ייעלמו כמעט לגמרי. הבעיה העיקרית עם הטיפול הזה היא שיהיה עליכם לגשת לרופא בכל פעם שאתם מרגישים את הכאב מגיע. חשוב לבצע את הזריקה בזמן הנכון כדי שהיא תימנע את הגעת הכאב באופן מוחלט.

 

ביצוע טיפולי פיזיותרפיה

מרגישים כי הכאבים מטרידים אתכם בכל רגע נתון? ניסיתם לבצע טיפולים שונים אך ללא הצלחה? זה לא אומר שאתם צריכים להשלים עם המציאות שנכפתה עליכם. טיפולי פיזיותרפיה יכולים לסייע לכם לשפר את אורח החיים שלכם מקצה לקצה. מדובר על טיפולים שאמורים לשחרר את הגוף, ולהפחית את עוצמת הכאב. הטיפול עצמו עשוי להביא איתו אי נעימות רבה, אך המטרה היא להעלים את כאבי הגב לגמרי. בשונה מהטיפולים האחרים, כאן יהיה עליכם לבצע את התרגילים השונים גם בבית כדי לראות התקדמות. טיפולי פיזיותרפיה חשובים מאוד להתמודדות עם כאבי גב כרוניים שלא מפסיקים. השאיפה היא שבזכות הטיפולים האלה תוכלו לראות את האור בקצה המנהרה.

 

ניתוח כירורגי בלית ברירה

אם ניסיתם לעשות הכל, אך כאבי הגב לא מפסיקים, יכול להיות שצריך לחשוב בצורה אחרת. חלק גדול מאוד מכאבי הגב מופיעים בגלל סיבה מסוימת שאתם צריכים להיות מודעים אליה. על מנת להעלים את הבעיה מהשורש שלה יהיה עליכם לעבור ניתוח שיסדר את העניינים. כמובן שהבחירה הזאת אמורה להיות הבחירה האחרונה בסל האפשרויות שלכם. המטרה היא לנסות להימנע מניתוח מכיוון שהוא עשוי גם להסתבך. אתם לא תרצו למצוא את עצמכם במצב שבו אתם עוברים ניתוח ולוקחים על עצמכם את הסיכון. אך בשלב שבו הכאבים מטרידים אתכם בצורה כל כך רצינית, כבר לא תהיה לכם אפשרות אחרת.

אלנה ליברמן: מומחית לטיפול בכאבי גב
אלנה ליברמן: מומחית לטיפול בכאבי גב

אלנה מומחית לטיפול בכאבי גב, כאבי פרקים, כאבי ראש, איזון לחץ הדם ושיפור חילוף חומרים. מייסדת המרכז לכאבי גב ומגיעה עם ניסיון עשיר של למעלה ב- 15 שנה, סיימה בהצלחה לימודי רפואה סינית משלימה.

אז מה היה לנו בכתבה:
חייגו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!
דילוג לתוכן