המכשירים הביתיים לטיפול בכאבי גב וצוואר

בחירת רופא זה לא משחק! בחרו נכון –
המרכז לבעיות גב!

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

ישנם לא מעט אנשים שיסבלו מכאבי גב או צוואר במהלך חייהם, במיוחד בעשורים האחרונים בהם כולנו מבלים יותר בסביבה של מסכים. כאבים אלו נפוצים בכל גיל, אולם בולטים יותר אצל בני הגיל השלישי. לכאן או לכאן, כל מי שסובל מכאבי גב או צוואר, מחפש דרך להקל על הכאבים, ולא תמיד הבחירה תהיה דווקא פתרונות תרופתיים או כירורגיים.

כיום יש שורה של טיפולים אשר כל מטרתם לספק פתרון ומענה לכאבי גב וצוואר, לצד מכשירים אשר נועדו להקל על הכאבים.

 

מה גורם לכאבי גב וצוואר?

לכאבי גב וצוואר יכולים להיות גורמים שונים החל בפגיעות נקודתיות, דרך מצבים רפואיים כמו למשל פריצת דיסק ועוד. מעבר לכך ישנם גם גורמים כמו גיל, היעדר פעילות גופנית, ישיבה ממושכת, השמנה, הרמת משאות כבדים, עישון, הריון, דיכאון וחרדה, צריכת אלכוהול, יציבה לקויה, עייפות וחוסר שינה, עודף פעילות גופנית, תזונה לא טובה וסטרס.

ולבסוף, לא פעם הישיבה הממושכת מול המסכים ממחשב ועד הטלפון סלולרי, ללא תמיכה נאותה עשויה להפעיל לחצים כאלו ואחרים על הגב והצוואר ולגרום לשחיקה עם הזמן.

 

איך מתמודדים עם כאבי גב וצוואר?

כיום יש המון דרכים להתמודד עם כאבים, שכן מלבד הרפואה הקונבנציונלית, גם הרפואה המשלימה נכנסה לתמונה ויש המון שיטות שיכולות לעזור כמו למשל דיקור סיני, שיאצו, טווינא ועוד.

מלבד הטיפולים כיום יש הרבה יותר ידע וכתוצאה מכך גם מכשירים מתקדמים אשר יכולים לעזור להקל ולהפיג כאבים, אחד מהם הוא מכשיר טנס לטיפול בגב. מכשיר הטנס מסייע לשיכוך כאבים באמצעות זרמים חשמליים ואף מקדם החלמה של רקמות פגועות ופצעים שונים. המכשיר קטן ונוח לנשיאה, הוא עובד על סוללות וכולל אלקטרודות שמודבקות על מקום הכאב ומעבירות זרמים חשמליים באופן ממוקד כדי לעודד את הגוף לייצר אנדורפינים, המתפקדים כמשככי כאבים טבעיים. באמצעות מכשיר הטנס ניתן לטפל בסוגים שונים של כאבים, כולל כאבי גב וצוואר.

ישנן טכניקות נוספות אשר כוללות מכשור רפואי כמו למשל שיטת הביופידבק אשר במהלכה מחברים חיישנים אל אצבעות המטופל ומשדרים נתונים לתכנת מחשב מיוחדת שמשקפת את מצבו על המסך ומאפשרת לו לקבל שליטה טוב על גופו ותחושותיו. טיפולים נוספים הידועים כיעילים לשיכוך והקלה בכאבים הם גלי רדיו או לייזר רך, שיטות שהפכו לפופולריות ויעילות להפליא.

 

לסיכום,

יש לא מעט דרכים להתמודד עם כאבים, כך שאינכם לבד. כיום הטכנולוגיה מאוד מתקדמת וישנם לא מעט אמצעים ומכשירים בהישג יד.

אלנה ליברמן: מומחית לטיפול בכאבי גב
אלנה ליברמן: מומחית לטיפול בכאבי גב

אלנה מומחית לטיפול בכאבי גב, כאבי פרקים, כאבי ראש, איזון לחץ הדם ושיפור חילוף חומרים. מייסדת המרכז לכאבי גב ומגיעה עם ניסיון עשיר של למעלה ב- 15 שנה, סיימה בהצלחה לימודי רפואה סינית משלימה.

אז מה היה לנו בכתבה:
חייגו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!
דילוג לתוכן