למה חשוב לבצע אימונים עם מזרן יוגה?

בחירת רופא זה לא משחק! בחרו נכון –
המרכז לבעיות גב!

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

הגעתם למסקנה כי מוטב לכם לבצע את האימונים בבית? יש כאלה שעבורם האווירה הביתית היא האווירה המושלמת לאימונים מכל סוג שהוא. עם זאת על מנת שתוכלו להתאמן בבית יהיה עליכם לבחור את הציוד המתאים. יש כל מיני אביזרים שחשובים מאוד לכל מי שהולך להתאמן בבית או אפילו בחצר. לצד אביזרי אימון כמו גומיות התנגדות, משקולות, יהיה עליכם לרכוש גם מזרן יוגה. כיצד מזרן לאימוני יוגה אמור לסייע לכם לעשות את האימון כמו שאתם רוצים לעשות אותו? הרי יש כאלה שחושבים כי מדובר על אביזר שהוא בגדר מותרות. אך מדובר על אחד מהאביזרים הכי חשובים לאימון מוצלח מכל היבט שלא תסתכלו עליו.

 

לבצע תרגילים שונים ללא כל חשש

הסיבה העיקרית לרכוש מזרן יוגה היא על מנת שתוכלו לבצע תרגילים שונים ללא חשש. הרי לא פעם תמצאו את עצמכם במצב שבו אתם נמנעים מלעשות תרגילים שונים. כאשר הנחיתה תהיה על הרצפה, בהחלט אפשר להבין את החשש הטבעי שלכם. אך כאשר ישנו מזרן על הרצפה, תוכלו להרגיש יותר בנוח לבצע תרגילים שונים. כאלה שעד לא מזמן הייתם נמנעים מלעשות אותם כי הם הביאו איתם חשש רב. כאן אתם מאפשרים לעצמכם לעשות את האימון בדיוק כמו שתכננתם שהוא יהיה. האימון יהיה הרבה יותר אפקטיבי כאשר תעשו אותו עם מזרון ליוגה.

 

המזרן יקבע את מרחב העבודה

כאשר יש לכם מזרן יוגה על הרצפה הוא יקבע את מרחב העבודה שלכם. באימוני ספורט ישנה נטייה להתפזר לכל עבר, מצב שעלול להיות מאוד בעייתי. עם זאת חשוב שיהיה מרחב עבודה ספציפי שלא תחרגו ממנו. כך תוכלו לדעת כי אתם לא מפריעים לאנשים אחרים שיכול להיות שימצאו בבית. הרי אתם לא נמצאים לבד במרחב, לרוב יהיו בקרבתם עוד אנשים אחרים. המזרן יאפשר לכם להתאמן בראש שקט בידיעה כי אתם נשארים באותו המקום. ללא מזרוני יוגה אתם עשויים למצוא את עצמכם מתחילים את האימון במקום אחד ומסיימים אותו במקום אחר.

 

להתאמן בבית, להרגיש בחדר כושר

למרות שהחלטתם להתאמן בבית חשוב שתהיה לכם אווירה רצינית של חדר כושר. גומיות התנגדות אמורות לאפשר לכם לבצע את כל התרגילים שהייתם מבצעים בחדר כושר. גם מזרן יוגה אמור להעניק לכם תחושה כי אתם עושים את האימונים בדיוק כפי שהם אמורים להיות. הרי לא תרצו למצוא את עצמכם במצב שבו האימונים הביתיים לא יהיו כמצופה. כל מה שאתם צריכים לעשות זה לדאוג כי יהיה לכם בהישג יד את האביזרים המתאימים. מיד לאחר מכן תוכלו להשתמש באותם אביזרים על מנת להפוך את הבית למקום האידיאלי לאימון. אחרי שאתם מסיימים את האימון תהיה אפשרות להחזיר את האביזרים לארון או לכל מקום אחר.

אלנה ליברמן: מומחית לטיפול בכאבי גב
אלנה ליברמן: מומחית לטיפול בכאבי גב

אלנה מומחית לטיפול בכאבי גב, כאבי פרקים, כאבי ראש, איזון לחץ הדם ושיפור חילוף חומרים. מייסדת המרכז לכאבי גב ומגיעה עם ניסיון עשיר של למעלה ב- 15 שנה, סיימה בהצלחה לימודי רפואה סינית משלימה.

אז מה היה לנו בכתבה:
חייגו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!
דילוג לתוכן